środa, 29 stycznia 2014

Dwa nowe nabytki (Samshbox i Max Factor) - moje wrażenia !!!

Smashbox Mini Eyeliner Gold

Ostatnio na stronie http://kosmetykizameryki.pl/, pojawiła się nie mała dostawa Smashbox'a.
Jako maniaczka kolorowych kosmetyków, musiałam zaglądnąć, tym bardziej że ceny mają atrakcyjne, nawet bardzo, do tego duży wybór, no i Smashbox (na pewno każda z nas słyszała dużo dobrego o tej marce).

I tak dokonałam zakupu:


Smashbox Mini Eyeliner Gold, która .... niestety nie spełniła moich oczekiwań - może za wiele oczekiwałam:)


Jako liner na linię wodną - niestety nie widoczna. Pod łuk brwiony, nie byłoby źle, gdyby nie to, że jest zbyt połyskująca, i nie zbyt równomiernie się rozprowadza - trzeba dużej precyzji, aby równo rozświetlić łuk brwiowy. 
Wykorzystam, ją jako rozświetlacz w wewnętrzy kącik, bo tu sprawdza się najlepiej, i długo utrzymuje.

Rozświetlona plamka, wydawałoby się, że nie ma co kredce zarzucić, ale dodać tutaj muszę, że jest to 6-krotna aplikacja.

Na szczęście cena była atrakcyjna.

W opisie kredki podano, iż ma przedłużoną trwałość, co się sprawdza ale tylko jako rozświetlacz, nie na linię wodną.


Na zdjęciu kilka warst rozświetlacza - efekt ciekawy, tylko ilość aplikacji przeraża ;(

OCENA - "+" i "-"
Kolor: perłowy róż, z prześwitem kremu - bardzo ładny - ocena "+"
Konsystencja: dość miękka, ale jednak nie zbyt łatwo się rozprowadza - ocena "-"
Trwałość: - na linii wodnej po chwili niewidoczna - ocena "-"
                 - próba na skórze wymagała 6-krotnej aplikacji, ale trwałość długa  -                   ocena "+"
Cena: z całą pewnością atrakcyjna, jak na tą markę - ocena "+"


 

Max Factor Mastertouch Korektor Pod Oczy

Nie ukrywam, iż mam słabośc do korektorów, ale tylko tych o lekkiej konsystencji, i najlepiej w pędzelku. Artdeco Perfect Teint Concealerto mój faworyt.  

Ale, biorąc pod uwagę moją słabość, pokusiłam się o koleiny, tym razem z Max Factora. I to co mogę napisać - JEST SUPER :). Sprawdza się nie tylko, jako korektor pod oczy, ale również jako rozświetlacz na czoło, czy skronie. Z powodzeniem radzi sobie z niedoskonałościami.


Co ważne, konsystencja bardzo delikatna, nie powoduje wysuszania, miejsc tak wrażliwych jak okolice oczu. Wygładza drobne zmarszki, bardzo dobrze kryje cienie i sine miejsca pod oczami. Zupełny brak efektu maski, gdyż świetnie stapia się z kolorytem skóry.

Dostępny w trzech odcieniach.


Cena 19 zł jak to na stronie http://kosmetykizameryki.pl/ bardzo dobra.

OCENA - "+" i "-"

Dla mnie same "+".


 

 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz